ATTN Fredde & Cakeman: Swedish Brikwarriors
Moderator: Tuefish
ATTN Fredde & Cakeman: Swedish Brikwarriors
Where are you? I'm in Västerås, with regular opponents in Dalarna, Västmanland and Stockholm. And France.
Last edited by Arkbrik on Wed Jan 06, 2010 2:10 pm, edited 1 time in total.
- Magic Soap
- Playmobil
Jag finns förnärvarande i Linköping, ca 2,5h söderut. Du har sådan lyx som mot/med-spelare alltså? Även om de är lite utlokaliserade. Vi får väl se vad som går att göra åt det 
And to all readers not fluent in swedish I just said I lived 2,5h away by car. Maybe something good (and brickishly violent) can come out of this.
And to all readers not fluent in swedish I just said I lived 2,5h away by car. Maybe something good (and brickishly violent) can come out of this.
BrikWars på Camelots påskläger 2010
Länk.
Snart är det dags för Camelots påskläger, för "oss som älskar spel i alla dess former". Jag kommer att vara där och visa upp BrikWars för folk (vilket jag gjorde även förra året, med någorlunda bra resultat). Om nån annan vill komma kanske vi kan ha en större strid?
In English: BrikWars at Camelot. Be there or be square.
Länk.
Snart är det dags för Camelots påskläger, för "oss som älskar spel i alla dess former". Jag kommer att vara där och visa upp BrikWars för folk (vilket jag gjorde även förra året, med någorlunda bra resultat). Om nån annan vill komma kanske vi kan ha en större strid?
In English: BrikWars at Camelot. Be there or be square.
- Pvt Expendable
- Dimmy